Článok I.
Úvod
Spoločnosť AGROFARMA TATRY, s.r.o. so sídlom: Veľký Slavkov 293, 059 91 Veľký Slavkov, IČO: 407 809 515 DIČ: 2024141340, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, Oddiel Sro, Vložka č.30552/P, (ďalej len „Poskytovateľ“), ktorá dodáva od gastronomických a iným zariadení jedlá, nápoje a iný tovar, vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky. Záujemca je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si objednáva tovar od poskytovateľa. Kontaktné údaje: 0919 02 99 18, e-mail: info@restauraciacajka.sk
Článok II.
Priebeh objednávania a dodávania
1) Objednávanie prostredníctvom internetu
- a) Záujemca prostredníctvom internetovej stránky www.restauraciacajka.sk vyplní objednávkový formulár.
b) Poskytovateľ spätne potvrdí emailom prijatie objednávky a následne zašle ďalší email o akceptovaní, resp. odmietnutí vybavenia objednávky. Čas dodania je spravidla najskôr o 55 minút.
c) Poskytovateľ objednávku dodá na požadovanú adresu a záujemca ma možnosť tovar zaplatiť podľa možnosti a to: v hotovosti uhradí objednávku alebo platbou kartou na mieste dodania.
2) Objednávanie prostredníctvom telefónu
- a) Záujemca prostredníctvom telefónneho čísla 0951 460 233 vykoná objednávku.
b) Poskytovateľ dohodne so záujemcom čas dodania, ktorý je spravidla najskôr o 55 minút. Čas doručenia závisí od doby prípravy jedál v reštauráciách a vyťaženosti poskytovateľa v čase objednávky. Prípadné časové posuny v donáške rieši poskytovateľ individuálne so záujemcom.
c) Poskytovateľ objednávku dodá na požadovanú adresu a záujemca tovar uhradí.
Článok III.
Práva a povinnosti Záujemcu
1) Záujemca má právo na dodávku objednaného tovaru v súlade so Všeobecnými podmienkami.
2) Záujemca má právo na riešenie reklamácie v súlade so Všeobecnými podmienkami.
3) Záujemca má právo objednávku zrušiť do 15 minút od zadania objednávky.
4) Ak záujemca objednávku zruší po danej lehote, jedlo/tovar mu bude doručené s pokladničným blokom ako pri bežnom postupe a bude od záujemcu požadovaná úhrada za objednávku.
Článok IV.
Práva a povinnosti Poskytovateľa
1) Poskytovateľ zodpovedá za dodržiavanie hygienických noriem počas prepravy.
2) Poskytovateľ nezodpovedá za akékoľvek škody, ktoré by záujemcovi prípadne vznikli v dôsledku nekvality zo strany reštaurácie.
3) Poskytovateľ má právo na úhradu objednanej služby.
Článok V.
Reklamácie
1) Poskytovateľ venuje maximálnu pozornosť spokojnosti zákazníka a každú reklamáciu zaznamenáva a vyhodnocuje.
2) Poskytovateľ nemôže z hygienických dôvodov kontrolovať kvalitu a iné rozdiely v doručených jedlách dodávaných v termo-obaloch, ktoré pripravila reštaurácia.
3) Prípadné reklamácie kvality a množstva jedál, oznámte prosím na telefónne číslo 0951 460 233, kde vykonáme maximum pre vyriešenie Vašej reklamácie.
4) V prípade akýchkoľvek iných skutočností, ktoré by narúšali Vašu spokojnosť, nás neváhajte kontaktovať počas prevádzkových hodín telefonicky na 0951 460 233 alebo mailom na info@restauraciacajka.sk.
5) V prípade, že nedokážeme vyriešiť Vašu reklamáciu okamžite, budeme Vás kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Článok VI.
Záverečné ustanovenia
1) Záujemca týmto dáva súhlas na prípadné spracovanie, sprístupnenie a zverejnenie svojich osobných údajov podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
2) Poskytovateľ sa zaväzuje nepodávať údaje a informácie získané v rámci vzájomnej spolupráce tretím osobám.
3) VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.5.2023.
4) Poskytovateľ je oprávnený jednostranne, úplne alebo sčasti, upraviť, zmeniť, doplniť alebo zrušiť VOP, s čím Záujemca súhlasí.
5) Nové Všeobecné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na internetovej stránke www.restauraciacajka.sk
6) Objednávky obsahujúce alkoholické nápoje, pre osoby mladšie ako 18 rokov nevybavujeme.